domingo, 5 de octubre de 2008

CONCURSO DE ADIVIÑAS

Como xa sabedes, hoxe luns día 6 de outubro, comezamos un concurso de adiviñas que se vai desenvolver durante todo o primeiro trimestre. Para os que andades un pouco despistados, recórdobos que as adiviñas aparecen os luns e teñen unha duración de 5 días, de luns a venres, en que podedes contestar neste blog.
Animádevos e participade.
Ahí vai a primeira, e por ser a primeira ben faciliña.
Adiviña 1:
"Teño follas e non son árbore,
fáloche e non teño voz,
se me abres eu non grito,
adiviña quen son."

25 comentarios:

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

O LIBRO

Anónimo dijo...

O LIBRO

Anónimo dijo...

es el libro

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

unha flor

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

0 libro

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

O LIBRO

Anónimo dijo...

o libro

Anónimo dijo...

hola profe amparo cuando leas esto te inpresionara por q no sabia enviarlo por q ponia el url debe terminar en .com o .net y losiento el martes no me acordo ir a la biblio te juro q el proximo martes ire sin falta

Anónimo dijo...

la respuesta es el libro

Anónimo dijo...

Es el libro

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

el libro

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

O libro

Anónimo dijo...

es el libro

Anónimo dijo...

a resposta é o libro.

Anónimo dijo...

e o libro