domingo, 5 de octubre de 2008

CONCURSO DE ADIVIÑAS

Como xa sabedes, hoxe luns día 6 de outubro, comezamos un concurso de adiviñas que se vai desenvolver durante todo o primeiro trimestre. Para os que andades un pouco despistados, recórdobos que as adiviñas aparecen os luns e teñen unha duración de 5 días, de luns a venres, en que podedes contestar neste blog.
Animádevos e participade.
Ahí vai a primeira, e por ser a primeira ben faciliña.
Adiviña 1:
"Teño follas e non son árbore,
fáloche e non teño voz,
se me abres eu non grito,
adiviña quen son."

25 comentarios:

Brais cabaleiro 6ºA dijo...

O libro

Brais Campos 6ºA dijo...

O LIBRO

CARLOS C 6ºA dijo...

O LIBRO

luis 6 b dijo...

es el libro

Manuel 4b dijo...

o libro

alex .v 5º dijo...

unha flor

nerea 5º dijo...

o libro

alejandro barros 2ºA dijo...

o libro

roberto 6b dijo...

o libro

Pablo M 6ºb dijo...

o libro

IARA G 6ºA dijo...

0 libro

Andrea Míguez 5º dijo...

O libro

Andrea Couñago 5º dijo...

O libro

Andrea Bouzon 6ºa dijo...

O LIBRO

Lucas Bouzon 4ºa dijo...

o libro

leticia 5 dijo...

hola profe amparo cuando leas esto te inpresionara por q no sabia enviarlo por q ponia el url debe terminar en .com o .net y losiento el martes no me acordo ir a la biblio te juro q el proximo martes ire sin falta

leticia 5 dijo...

la respuesta es el libro

Tatiana 5º dijo...

Es el libro

Adrian R 5º dijo...

O libro

samuel 5º dijo...

el libro

brais5º dijo...

O libro

chema 5º dijo...

O libro

oscar 5 dijo...

es el libro

Cati 5º dijo...

a resposta é o libro.

Yomara 4b dijo...

e o libro